luni, 26 decembrie 2011

I'm back!!!

După o lungggă lipsă la apel pe blog, m-am gândit că nimic nu e mai frumos decât să mă întorc chiar de Crăciun! Motivul? Pentru mine Crăciunul înseamnă familie, prieteni, râsete, voie bună... ştiţi voi, ca în zilele în care simţi că îţi aparţine tot. Ei bine, zilele trecute am avut parte de o vizită drăguţţţţăăă din partea unui prieten extrem de bun. Bogdan (deşi toţi îi spun Bodo, câteodată şi eu, recunosc, mă simt atât de bine când îmi spune baby-ţu). Ei bine, pe baby-ţu îl cunosc de... hmmm, să tot fie 6 ani. Mi-e drag. E acea persoană care sunt sigură că mi-ar aduce un pahar cu apă la 5 dimineaţa dacă mi-ar fi lene să sa ridic din pat. Sunt norocoasă că îmi e prieten şi de fiecare dată ma bucur de un neschimbat: "ce-i baby-ţu'? ai păţit ceva?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu