joi, 10 martie 2011

M-am hotărât să devin prost!!!

        Nu mă pot abţine să nu arăt şi altora ce carte am descoperit recent.

"Să devii ceva mai prost poate fi o idee inteligentă. Să gândeşti mult este, în lumea de azi, un handicap ca oricare altul. Cel puţin aşa crede Antoine, un tânăr de 25 de ani, care suferă de boala gânditului şi se simte foarte bătrân. Drept urmare, îşi pune toată inteligenţa la bătaie ca sa intre şi el în categoria reconfortanta a imbecililor fericiţi. într-o acţiune alertă, plina de surprize, veţi afla câte neajunsuri aduce inteligenţa, la ce e buna prostia si, mai ales, cum poţi s-o dobândeşti. Cartea oferă satisfacţii intelectuale atât oamenilor inteligenţi, cât şi fericiţilor cărora experimentul lui Antoine le-a reuşit deja."

      Drept urmare am citit şi eu cartea, că de, o tot recomanda lumea şi sincer am fost impresionată de unele puncte de vedere ale acestui personaj, Antoine. Acum la rândul meu, recomand această carte tuturor. 
O zi minunată!!!

2 comentarii: